دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرور حواشی آخرین بازی استقلال و پیکان| رفتار غیرمنطقی سرمربی پرتغالی استقلال/ اعتراض‌های سرمربی خودروسازان+تصاویر

مرور حواشی آخرین بازی استقلال و پیکان| رفتار غیرمنطقی سرمربی پرتغالی استقلال  اعتراض‌های سرمربی خودروسازان+تصاویر
آخرین بازی استقلال و پیکان برخلاف انتظار کم‌حاشیه نبود.
کد خبر : 887707

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و پیکان در چارچوب هفته پایانی دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

در ۴۰ بازی قبلی دو تیم استقلال ۲۱ بار و پیکان ۶ مرتبه برنده شده‌اند و ۱۳ بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. آخرین دیدار دو تیم در چارچوب هفته بیستم دوره پیشین لیگ برتر با برتری ۲ بر صفر استقلال تمام شد که حواشی آن به شرح زیر است: 

*در حالیکه بازی به دلیل بارش شدید برف ۲۴ ساعت به تعویق افتاده بود، برف روبی از روی چمن ورزشگاه دستگردی تا لحظات پایانی گرم کردن بازیکنان ادامه داشت چون این برف روبی به شکل کاملا سنتی بود.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*پیش از آغاز مسابقه مسئولان دو تیم از وجود برف کنار زمین و پشت دروازه‌ها گلایه کردند و درخواست کردند تا برف روبی به خوبی انجام شود تا موجب آسیب دیدگی بازیکنان نشود.

*ریکاردو ساپینتو در تصمیمی عجیب و زشت برای دست دادن با مجتبی حسینی سرمربی پیکان از نیمکت استقلال بلند نشد و با اصرار بیژن طاهری حاضر به دست دادن شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*بازیکنان استقلال با در دست داشتن بنری درگذشت سه ورزشکار عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران را در حادثه زلزله ترکیه زنده نگه داشتند.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*برخورد رشید مظاهری و سید حسین حسینی که در استقلال همبازی بودند و مظاهری به خاطر آنکه حسینی ثابت بازی کند استقلال را ترک کرد جالب بود.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*رشید مظاهری، گلر سابق استقلال پیش از شروع بازی به سمت نیمکت این تیم رفت و با بهزاد غلامپور برخورد گرمی داشت. این درحالی رقم خورد که او قبل از عکس تیمی توجهی به بازیکنان و نیمکت نشینان تیم سابقش نداشت.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*برخورد توپ با مدافع پیکان روی شوت محمد محبی در دقیقه ۲۰ از سوی بیژن حیدری پنالتی اعلام نشد و دستور به ادامه بازی داد، اما این تصمیم با اعتراض شدید روی ماتا، ریکاردو ساپینتو و نیمکت نشینان استقلال همراه شد.

*مهدی مهدی پور و محمدحسین زواری دو بازیکن استقلال از روی سکو‌ها این دیدار را تماشا کردند.

*در پایان نیمه اول مجتبی حسینی سرمربی پیکان به سمت بیژن حیدری رفت و نسبت به قضاوت او گلایه داشت.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*رافائل سیلوا مدافع برزیلی آبی‌ها در اواسط نیمه دوم در حالی از ترکیب خارج شد که از این تغییر متعجب بود. او برای لحظاتی در زمین حضور داشت و متوجه دلیل تعویضش نمی‌شد. همین مسئله باعث شد تا با تاخیر زمین بازی را ترک کند. او پیش از بازگشت به نیمکت برای لحظاتی با ساپینتو صحبت کرد تا دلیل تعویضش را جویا شود و پس از این گفت‌وگو طرفین با یکدیگر دست داده و موضوع حل شد.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*امیرارسلان مطهری، مهاجم استقلال پس از تعویض از برف‌های کنار زمین برای شوخی با سیلوا استفاده کرد و با برف به پیراهن او کوبید.

*بازیکنان ذخیره تیم استقلال به دلیل وجود برف و شرایط نامناسب در زمین مسابقه حوالی نقطه کرنر برای بازی به گرم کردن مشغول شدند.

*محمدحسین مرادمند، مدافع مصدوم استقلال که در لیست بازی حضور ندارد در نیمه دوم در ورزشگاه حضور پیدا کرد و از روی سکوها تماشاگر این بازی شد.

*در اواسط نیمه دوم سبحان خاقانی با ترک نیمکت به سمت سکوها رفت و در کنار سایر استقلالی‌ها قرار گرفت.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*در اواخر بازی مجتبی حسینی سرمربی پیکان با روی ماتا، مربی استقلال درگیری لفظی داشت که با تصمیم بیژن حیدری هر دوی آنها با کارت زرد جریمه شدند.

*سرمربی پرتغالی استقلال که عادت داشت در کنار زمین به قضاوت داوران معترض باشد ترک عادت نکرد.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

*ساپینتو و شاگردانش بعد از برد مقابل پیکان مقابل عکاسان حسابی خود را سوژه کردند و با شادی‌های منحصر به فرد خود رضایتشان از برتری بر پیکان را نشان دادند.

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته